Vanja Hovan Busan Content Market

Uoči priprema za drugo izdanje Novi Sad film festivala, stižu i vesti sa juga Južne Koreje o potpisanom protokolu o saradnji globalnog lidera u video-industriji, Busan Content Marketa i Novi Sad film festivala.

Busan content market opening

Direktoru NSFF, Vanji Hovanu pripala je velika čast da sa zamenikom gradnočelnika Busana i direktorom Busan Content Marketa otvori 18. po redu istoimeni sajam koji je održan u BEXCO centru od 22. do 24. maja. Ovom prilikom ostvareni i kontakti za buduću saradnju Novi Sad film festivala i vodeće globalne platforme za razmenu i promociju filmskog, televizijskog i video-sadržaja, koja će ove godine podržati drugo festivalsko izdanje.

Vanja Hovan

Na ovom velikom događaju posetioci iz Busana imali su priliku da se upoznaju i sa projektom The Game Guide novosadskog autora Milete Poštića, storyboard direktora ILBE Studios i osnivača Smera za animaciju i vizuelne efekte AUNS, koji je kao predstavnik Novi Sad film festivala i ovogodišnji selektor Game Cinematics selekcije takođe posetio Busan.

Prvi čovek BCM, Mahnwoo Kwon koji je sa Hovanom otvorio ovaj veliki događaj, posetio je Novi Sad tokom prvog festivalskog izdanja prošlog septembra, kada je održao predavanje u Kulturnom centru Novog Sada, predstavivši prisutnima koncept ovog gigantskog projekta koji godišnje okupi više od 2000 kupaca i predstavnike iz više od 700 kompanija, iz 50 zemalja sveta.

Ovogodišnje izdanje BCM obuhvatilo je 45 izložbenih paviljona sa fokusom na tržišta Istočne Evrope, Afrike i Bliskog istoka, a sa ciljem poslovnog povezivanja i partnerstava, otvaranja investicionih prilika i međunarodnih sporazuma u oblasti kreativnih industrija. Od 2007. godine, kada je nastao sa ciljem umrežavanja na tlu Azije, Busan Content Market proširio je uticaj na ceo svet i zaslužan je za promociju korejske savremene kulture i novih medija.

Novo partnerstvo biće još jedan podsticaj za uspešnu realizaciju drugog izdanja novosadskog Filmskog festivala, koji nas ove godine očekuje od 18. do 22. septembra.

Foto: Busan Content Market

Nazad
sr_RSSR